Excellence Kerken: een zelfstandige poot binnen CC Excellence

Excellence Kerken - voor Groei in KerkenWelkom op onze nieuwe site!

Excellence Kerken is een initiatief van CC Excellence, een zelfstandige, onafhankelijke en interkerkelijke organisatie voor coaching, opleiding en gemeentegroei. Andere onderdelen van CC Excellence zijn Excellence Opleiding & Training en Excellence Coaching & Consultancy.

Vergroten van onze slagkracht

Sinds kort zijn alle vormen van kerkelijke ondersteuning, die voorheen onder Excellence Coaching werden aangeboden, ondergebracht bij Excellence Kerken. Hiermee willen we onze kwaliteit en slagkracht vergroten en daar hoort natuurlijk een website bij die een overzicht geeft van de mogelijkheden waarmee we op het kerkelijk erf dienstbaar kunnen zijn.

Binnen CC Excellence is sinds twee jaar een vaste medewerker aangetrokken die is opgeleid tot registercoach (NOBCO) en wordt ingezet als Geestelijke Groei Coach. Daarnaast hebben we een team samengesteld van excellente, ervaren en deskundige gemeentewerkers en coaches afkomstig uit de volle breedte van de kerk.

Onze focus: Geestelijke Groei

Excellence Kerken is een platform van toegewijde en betrokken professionals met veel ervaring in het functioneren binnen de lokale kerk. De focus van deze medewerkers ligt op het ondersteunen en stimuleren van Geestelijke Groei in de plaatselijke gemeente en bij de individuele gelovigen.

Bezoekadres Noord-Nederland
Morra 2