Onze aanpak

Nauwkeurig overleg en afstemming met de plaatselijke gemeente over de juiste vorm van ondersteuning of begeleiding vinden we erg belangrijk. Samen zoeken we naar de beste aanpak die aansluit bij de wat nodig is voor de gezondheid van de gemeente.

Excellence Kerken sluit aan bij de identiteit, cultuur, structuur en uitgangspunten van de gemeente. We gebruiken onze ‘frisse blik’ als niet-gemeentelid. Afhankelijk van de vraag van de gemeente zetten wij mensen en middelen in. Er is een groot aanbod ontwikkeld aan coaching- en trainingsmogelijkheden en materialen die hierbij behulpzaam kunnen zijn. Op deze website wordt hier een overzicht van gegeven.