Organiseer samen met ons een cursus geestelijke groei in uw woonplaats

In de Cursus Ceestelijke Groei ontdekken we wat geestelijke groei is, wat God daarin doet en wat onze verantwoordelijkheid is. Deelnemers gaan al werkende ervaren hoe deze cursus bijdraagt aan het proces van persoonlijke geestelijke groei, er wordt geleerd hoe je anderen kunt stimuleren geestelijk te groeien en er worden concrete handvatten aangereikt om in de periode na de cursus geestelijk door te groeien.

In uw eigen woonplaats

Deze cursus kan door een kerk of gemeente voor de eigen leden worden georganiseerd. Het is echter ook mogelijk om deze cursus aan te bieden in uw woonplaats in samenwerking met Excellence Kerken.  Namens uw plaatselijk kerk of gemeente bent u de coördinator ter plekke. Samen zorgen we voor een promotieplan om christenen in uw eigen woonplaats te bereiken. Wij zorgen voor de flyers, persberichten (die u kunt gebruiken voor de lokale media) en de inschrijvingen gaan via onze website.

De kosten voor de cursus van vijf aaneensluitende workshops  zijn per persoon
€ 90,00 inclusief cursusmateriaal en reiskosten. Er dienen minimaal 15 personen aan de cursus deel te nemen voordat deze van start kan gaan. De huur voor de zaal en de kosten van koffie en thee neemt u als kerk of gemeente voor uw rekening.

Geïnteresseerd? Bel of mail ons voor meer informatie en/of afstemming.

Banner GG in eigen woonplaats