Vlindermodel TransforMissioneel Coachen

Basiscursus Coachen op Discipelschap

Ik zou deze cursus zeker aanraden aan voorgangers en leidinggevenden. Net als ik hebben de meeste voorgangers de neiging om adviezen te geven, oplossingen aan te dragen en problemen op te lossen. Maar hierdoor ontnemen we de mensen die we leiden de gelegenheid om zelf verantwoordelijkheid te nemen en te groeien.

Inschrijfformulier

• Uw kortingscode zal worden geverifieerd...
  • Persoonlijke Gegevens

• Factuurgegevens

• Vul het nummer in van de bank- of girorekening van waar de kosten van de Basiscursus Coachen kunnen worden afgeschreven of schrijf 'PER FACTUUR' als uw kerk, werk- of opdrachtgever gever betaalt.
  • Vul in op wiens naam het rekeningnummer staat (gebruik de formele aanduiding) of schrijf 'PER FACTUUR' als uw werkgever betaalt
  • Noteer hier de gegevens die van toepassing zijn voor de zakelijke factuur (naam kerk/werk- of opdrachtgever, adres, contactpersoon, kostenplaats, kostensoort, enz.)
    Voor AV ga naar: http://excellence-kerken.nl/kosten-en-voorwaarden/
  • Hier kunt u een vraag of opmerking plaatsen. We zullen hier z.s.m. op reageren.